Har hunnit prova det här mycket hyllade läppbalsam från Ole Henriksen i specialutgåva inför Pride ett tag nu och här följer min recension 💖
Jag har torra små och naturliga läppar och har alltid ett läppbalsam eller liknande med mig. Blir väldigt glad och förväntansfull när jag skå få hem den här testprodukten och blir ju jätteglad när jag plockar ut den ur det vadderade kuvertet! Så vacker och glad förpackning i färger och hjärta på både kartongen och den läckra tuben!
Det är verkligen desig i topp och även doften ingår ju och är somrig och bärig. Jätteskön platt yta att applicera med mot läpparna och läppbalsamer är som ett gloss på läpparna. Det är ett transparent gloss med glitter i kall rosa/ lila färg. Jättefint verkligen 💖💋💕
Det här är ju en produkt som i princip alla tycker ger en otrolig återfuktande effekt som håller i sig och jag måste ju erkänna i min recension att jag inte håller med. Det är bra men inte bäst och fantastiskt på återfuktning. Har nyss använt liknande läppbalsam från Face Formula i tub och samma pris men inte lika fantastisk design, glittrig formula, glans och doft men det återfuktar mycket bättre.
Jag är torr efter ett tag med detta på läpparna, så är det tyvärr men då har jag nöjet att smörja på igen och plocka fram den underbara tuben
Skulle vilja ha det här i en rosa färg för att det är ett jättefint gloss och kul att använda och ha med sig för doft och design. Just det här läppbalsamet jag tester från Ole Henriksen är med glitter och jättefina att använda direkt på läpparna och ovanpå ett rosa läppstift, gloss eller läppenna! Och det kommer vara svårt att slänga den fantastiskt fina förpackningen när innehållet tar slut som gör mig glad Det blir 4/5 i betyg av mig🌈💋💕
Ole Henriksen
Lip Treatment Pout Preserve Orange