Jag har haft lyckan att få testa Sensai Lash Volymiser Mascara 38°C 🖤
Mitt första intryck var att hylsan var snygg och såg liten ut men den innehåller hela 10 ml.
Jag böjde upp mina fransar som är normala till korta och raka för att bli riktigt överraskad av den här fina mascaran! Jag trodde eller snarare förväntade mig att den skulle vara mer klumpig eftersom det är en volymgivande mascara men det här är en okladdig och fin mascara som är lätt att använda. Borsten som inte är så tunn som på endel nyare bra mascaror är ändå minst lika bra på att måla de minsta fransarna med och den går att bygga upp fransarna med. Jag kan välja en mer naturlig look med lätt målade fina fransar eller bygga på till att få fransar som syns mycket. Den fungerar alltså både vardag och festligare tillfällen. Böjen håller också hela dagen med den här, riktigt glad över det! 🖤
Den ses som vattenfast men tvättas bort med just vatten med vatten varmare än 38 °C . Jag anser den inte vattenfast eftersom det då är lite missvisande men antar att man vill berätta att den sitter ordentligt kvar på fransarna innan du tar bort den, för det gör den. Den sitter kvar på mina fransar bättre än de flesta vanliga mascaror jag använt och håller som sagt upp böjen hela tiden, som faktiskt just en vattenfast mascara gör. Tycker också att det känns otroligt att den verkligen släpper från fransarna helt och hållet ändå av lite varmt vatten 😃!
Så glad jag fick testa den här suveräna och fina mascaran och ger den absolut fem starka stjärnor 🖤🖤🖤🖤🖤 Har den på i min senaste makeup look om någon vill se det!
Sensai
Lash Volumiser Mascara 38°C Black