Recension: Gisou Honey Infused Hair Oil đŻâš
Första intrycket:âšGisou Honey Infused Hair Oil fĂ„ngade direkt min uppmĂ€rksamhet med sin vackra förpackning och lyxiga kĂ€nsla. Den har en hĂ€rlig, honungsinspirerad doft som gör anvĂ€ndningen till en liten egenvĂ„rdsritual.
Det jag gillar:
* Glans och mjukhet: HjÀlper hÄret att se glansigare ut och kÀnnas mjukare.
* Motverkar friss: HjÀlper till att tÀmja frissigt hÄr och smÄ flygiga hÄrstrÄn, sÄ att hÄret ser slÀtare och mer vÀlvÄrdat ut.
* LÀtt kÀnsla: NÀr jag anvÀnder lagom mycket typ 3-4 droppar fÄr hÄret en fin, hÀlsosam glans utan att kÀnnas för fett.
* Underbar doft: Den söta, honungsliknande doften Àr ett stort plus och fÄr hÄret att dofta fantastiskt men inte för starkt.
* MÄngsidig anvÀndning: Perfekt för att ge hÄret extra glans, slÀta ut topparna och skapa en mer vÀlstylad finish.
Det jag gillar mindre:
* Priset: Den Àr ganska dyr jÀmfört med mÄnga andra hÄroljor.
* Kan kÀnnas fet: Om man anvÀnder för mycket produkt kan hÄret se fett ut, sÀrskilt om man har fint hÄr för att den har en tjock konsistens.
* Doften: Ăven om jag tycker om doften kan den upplevas som lite stark för den som föredrar hĂ„rprodukter utan parfym.
Slutbetyg och sammanfattning:âš Ăverlag Ă€r Gisou Honey Infused Hair Oil ett hĂ€rligt tillskott i min hĂ„rvĂ„rdsrutin nĂ€r jag vill ha mjukare, glansigare och mer lĂ€tthanterligt hĂ„r. Jag Ă€lskar framför allt den lyxiga kĂ€nslan och den underbara doften. Ăven om priset ligger i den högre klassen rĂ€cker en liten mĂ€ngd lĂ„ngt. Men det Ă€r inget sĂ€rskilt som andra produkter inte erbjuder. Jag rekommenderar den till dig som vill ge hĂ„ret extra glans och lite lyx i vardagen! đŻđ
Gisou
Honey Infused Hair Oil 20 ml