/ Tack Kicks för möjligheten att få vara beauty tester till
Sotnosen
Beauty Pro
28/04/26-18:14
Tack Kicks för möjligheten att få vara beauty tester till Benefit ~ jag blev jätteglad och speciellt eftersom Benefit är ett märke som jag verkligen tycker om och har goda erfarenheter av 💖 💖 vem är jag? Jag har raka ögonfransar som pekar nästan neråt 🙈 jag behöver därför en mascara som förlänger och ger volym ~ självklart ingår också en ögonfransböjare i min dagliga rutin 💕 💖 jag har hårdtestat denna mascara vågar jag ändå påstå! 💕 jag cyklar till och från jobbet så min mascara måste klara rinnande ögon utan att vara en 🐼 när jag är framme på jobbet. 💖 Mascaran klarar utan problem rinnande ögon och den smudgar inget… den är snyggast i ett lager, tar man två lager så är risken att det blir lite 🕷️🤭 💖 Om själva borsten ~ det är en väldigt tilltalande borste, den är flexibel och åt det mjukare hållet 💕 mascaran är krämig från start och inte sådär blöt som vissa mascaror kan vara vid första användningen 👌 💖 Mascaran utlovar maximal volym och hållbarhet i upp 36 timmar… Om den håller i upp till 36 timmar kan jag inte uttala mig om 🤭 jag tvättar alltid av mig mascaran på kvällen 🤗 i ärlighetens namn så blir det ingen maximal volym heller. Volym? Absolut! Maximal? Njae…… Slutsatsen blir att det är en trevlig och lättjobbad mascara som varken är bättre eller sämre än någon annan! Bra vardagsmascara med en jättebra och flexibel borste men man kan hitta en likvärdig mascara billigare, så den landar in på 3/5 💝
BANGIN’ Lashes - Badgal Bang Benefit Mascara Set + gratis min
Benefit
BANGIN’ Lashes - Badgal Bang Benefit Mascara Set + gratis min
Fortsätt utforska gemenskapen!