/ 💚💚💚💚💚 đŸ„„ Ole Henriksen Lip Treatment Pout Preserve đŸ„„
Emelie
Beauty Pro
08/08/26-10:06(redigerad den 08/08/26-11:23)
💚💚💚💚💚 đŸ„„ Ole Henriksen Lip Treatment Pout Preserve đŸ„„ Jag fick möjligheten att testa denna hĂ€rliga lĂ€ppbehandling. Jag har anvĂ€nt den ett tag nu och Ă€r verkligen supernöjd. Jag har faktiskt inget dĂ„ligt att sĂ€ga om produkten. Den kĂ€nns vĂ€ldigt behaglig och hĂ€rlig pĂ„ lĂ€pparna och ger en fin kĂ€nsla utan att kĂ€nnas kladdig eller obehaglig. Jag tycker Ă€ven vĂ€ldigt mycket om doften den kĂ€nns vĂ€ldigt frĂ€sch det Ă€r en doft av kokos och syrlig lime vilket gör att jag gĂ€rna anvĂ€nder den flera gĂ„nger under dagen. Det Ă€r en sĂ„dan produkt som Ă€r enkel att ha med sig och anvĂ€nda nĂ€r lĂ€pparna behöver lite extra vĂ„rd och fukt. Jag gillar ocksĂ„ att den kĂ€nns lyxig och genomtĂ€nkt, och för mig lever den verkligen upp till förvĂ€ntningarna. Hittills Ă€r jag otroligt nöjd och kan absolut rekommendera den till andra som letar efter en bra lĂ€ppbehandling. Kommer definitivt att fortsĂ€tta anvĂ€nda den och kan mycket vĂ€l tĂ€nka mig att köpa den sjĂ€lv nĂ€r den tar slut. Den fĂ„r 5/5 i betyg av mig. 💚 (Kan inte hitta den stora produkten och tagga den men taggar dom smĂ„ produkterna)
VĂ€lj en eller flera svar
NÄgon som testat denna hÀrliga produkt?
15Bidrag
Jaaaa, Ă€lskar!!! 💚💚
Nej tyvÀrr inte.. men vill testa!!
Skicka
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
Ole Henriksen
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
FortsÀtt utforska gemenskapen!