/ Recension - Davines OI Liquid Luster✨ Jag fick chansen att
Beauty Tester
Thea
Beauty Pro
22/06/25-19:23
Recension - Davines OI Liquid Luster✨ Jag fick chansen att testa denna hårprodukt från Davines och har lite tankar! Produkten beskrivs som en snabbverkande duschbehandling för spegelblank finish. Mitt hår är rakt/lätt vågigt och tjockt fast med ganska tunna hårstrån. Jag har använt den enligt beskrivning, dvs efter schamponering och har testat både utan och med balsam efterråt. Det jag märkt är att håret känns lent och följsamt i duschen efter att jag sköljt ut produkten, men tyvärr märker jag ingen ”spegelblank” finish när håret väl är torrt. Min gissning är att denna produkt kanske hade funkat bättre för en annan hårtyp, eller genom att använda den på ett annat sätt! Just användningen av produkten upplevde jag även var ganska svår då formulan är som vatten, vilket gjorde att det kändes svårt att veta om man lyckats få rätt mängd fördelat i håret. Flaskan är dock markerad så att man ska kunna dosera rätt, men just pga den tunna formulan kändes det som att jag ändå missade håret ibland🙈 Men detta är ju såklart smaksak och beror på vad man föredrar för konsistens! Även värt att nämna är att den hade en väldigt stark doft som skulle kunna förknippas med en städsprej, men för mig var det inget problem då jag inte är doftkänslig! Överlag så är jag tyvärr inte så jätteimponerad av just denna produkt, men är väldigt nyfiken på Davines andra hårprodukter då jag har sett en hel del positiva recensioner här! Tack Kicks!🌟
OI Liquid Luster 300 ml
Davines
OI Liquid Luster 300 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!