self tanning drops ecooking
Jag har testat brun utan sol-droppar från Ecooking, och jag måste säga att jag är imponerad. Jag har använt brun utan sol-produkter i flera år, och jag har provat många olika märken och typer av produkter. Men dessa droppar är några av de bästa jag har använt.
Det första jag märkte var att de var väldigt lätta att använda. Jag blandade bara några droppar i min vanliga ansiktskräm och applicerade det jämnt över hela ansiktet. Det var ingen stark lukt, och det var inte klibbigt eller oljigt.
Efter några timmar började jag se en liten färgförändring. Det var inte en drastisk förändring, men det gav mig en fin, naturlig glans. Jag fortsatte att använda dropparna varje dag i några dagar, och jag blev gradvis brunare.
Jag är väldigt nöjd med resultatet. Jag har en fin, jämn bränna som ser väldigt naturlig ut. Jag har inte fått några ränder eller fläckar, och jag har inte haft några problem med att färgen har smittat av sig på mina kläder eller sängkläder.
Jag rekommenderar verkligen dessa droppar till alla som letar efter en bra brun utan sol-produkt. De är lätta att använda, ger en fin, naturlig färg och är inte klibbiga eller oljiga.