/ Jag har fått äran att testa euphoria magnetic elixir Parfum
Frida
Beauty Pro
21/05/26-07:05
Jag har fått äran att testa euphoria magnetic elixir Parfum Intense for Women och ska nu säga vad jag tycker om den. 💗Förpackning (för miniparfymen)💗 Enkel och fin design, som jag mest gillar för jag tycker den rosa färgen på parfymen är så fin. Smidig att ha med sig i väskan. Det enda negativa är att jag tycker sprayen är lite för aggressiv. 🌸Doft och hållbarhet🌸 Toppnoter: Bärnsten, Ambrette Hjärtnoter: Orkidé Basnoter: Vanilj, mysk, mossa Det första jag känner när jag sprayar är en pudrig och blommig (och nästan lite sockrig) doft. Jag älskar pudriga dofter men brukar i regel inte gilla blommiga parfymer, men denna gillade jag dock. Efter en stund träder vaniljen och mysken, som jag tyckte mycket om, då jag vanligtvis gillar vanilj och mysk. Tycker doften är magisk från början till slut.✨ För mig håller den ungefär en halvdag, vilket jag tycker är helt okej. Måttlig hållbarhet som man varken kan klaga på eller skryta om. ☀️Vilka tillfällen passar den till?☀️ Jag tycker den passar bäst som vardagsparfym men hade dock lätt kunnat använda den till finare evenemang också😅 Så det är egentligen en all-aroundparfym vad gäller tillfällen att ha den till, även om jag mest kommer använda den till vardags. Vad gäller årstid så hade jag endast använt den under vår/sommar. 🩷Min generella åsikt🩷 Jag gillade verkligen allt med denhär parfymen vilket jag var chockad över då det finns väldigt få parfymer som faller mig i smaken. Denna kommer jag med säkerhet köpa om.
euphoria magnetic elixir Parfum Intense for Women 100 ml
Calvin Klein
euphoria magnetic elixir Parfum Intense for Women 100 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!