/ Jag blev väldigt glad över att bli utvald som Beauty Tester
Nathalie
Beauty Pro
15/10/25-14:30
Jag blev väldigt glad över att bli utvald som Beauty Tester till Paco Rabanne Million Gold For Her Parfum. Jag har ingen tidigare erfarenhet av Paco Rabanne så det var extra spännande att få hem den för det. Det som drog mig lite extra till den var jasmin och att jag generellr gillar blommiga dofter med lite trä i. Det kändes som att det kunde bli en riktig fullträff! Men ack vad fel jag hade. För det första kan jag oftast knappt urskilja enskilda doftnoter i den här parfymen, det mesta flyter ihop till en sörja även om jag tycker mig känna ros de flesta gångerna. Men inte en enda gång under de här veckorna som jag testat den har jag känt tillstymmelsen av vanilj eller lavendel. Är inte heller ett fan av sprayen, den är "hård" istället för en mist liksom. Så vad luktar den i min näsa? Skrikigt, tungt, väldigt mycket parfym (på ett dåligt sätt) och faktiskt rätt tantigt. På plussidan finns dock att flaskan är tung och gedigen och den håller i OTROLIGT många timmar. Den här parfymen är absolut inte en dagparfym för mig och jag tycker att den är alldeles för tung för sommaren. Personligen skulle jag av respekt för andra inte vilja ha en såhär tung parfym runt folk överhuvudtaget. Absolut inget säkert blindköp! Velar mellan om jag ger Million Gold For Her 1/5 eller 2/5. Poäng för hållbarhet och flaskan ska den defintivt ha men allt annat är minus för mig Tack ändå Kicks för att jag fick testa!
Million Gold For Her Parfum 90 ml, Refillable
Rabanne
Million Gold For Her Parfum 90 ml, Refillable
Fortsätt utforska gemenskapen!