Jag blev väldigt glad över att få vara med och testa BeautyAct Full Effect Mascara! En vårdande mascara som utlovar volym, lyft, längd och intensiv svärta (tillverkarens egna ord) i upp till 24 timmar.
Jag har lite blandade åsikter om den här mascaran. På bilden har jag bara ett lager så jag har inte försökt bygga upp just volym vid just det tillfället då jag blev så otroligt nöjd med hur fransarna blev. Vid andra tillfällen har jag upplevt att fransarna lätt klumpat ihop sig lite vid fler lager men jag ska också vara ärlig och säga att vissa dagar helt enkelt är dåliga fransdagar för mig så det måste inte berott på just den här mascaran. Så volymen kan jag inte ge ett helt ärligt utlåtande om men den utlovade längden är där!
Jag gillar också formulan som varken är för blöt eller torr utan helt perfekt redan från start. Men jag vet inte om den verkligen är mer intensivt svart än någon annan mascara.
Sen kommer vi till hållbarheten... Några timmar efter att bilden togs hade jag tendenser till pandaögon under undre fransraden och det är något jag upplevt varje gång jag använt den trots blotting powder under ögonen.
Men på det stora hela gillar jag den här väldigt mycket! Jag kommer defintivt fortsätta använda den på de övre ögonfransarna och ta någon annan mascara på de undre. Så av mig får BeautyAct Full Effect Mascara 🌟🌟🌟🌟av 5 möjliga!
BeautyAct
Full Effect Mascara Intense Black