/ BUBBLE SLAM DUNK Hydrating Moisturizer 💩 đŸ«§ SĂ„ heter
Helena
Beauty Star
13/04/26-05:56(redigerad den 13/04/26-06:00)
BUBBLE SLAM DUNK Hydrating Moisturizer 💩 đŸ«§ SĂ„ heter produkten som KICKS sĂ„ vĂ€nligt lĂ„tit mig testa. Tack för förtroendet đŸ€—Det Ă€r min första BUBBLE produkt men kanske inte min sista. đŸ«§ AnvĂ€ndning: 2ggr dagligen i en dryg veckas tid. Utan extra produkter som serum och dylikt. För min nĂ„got torra hy behövde jag 2pump för ansiktet och halsen. đŸ«§ Förpackningen Ă€r i plast, poppig fĂ€rg och enkelt utformad med "tryckplatta" som pump (jag tror att ni förstĂ„r) 👍 och det tycker jag om, dĂ„ man inte smutsar ner cremen med fingrarna. Hur bra den sen blir att tömma fĂ„r jag vĂ€l se framledes â˜ș đŸ«§ Konsistensen Ă€r nĂ„got tjock, doftfri och gĂ„r snabbt in i huden. KĂ€nns riktigt skön utan extra draghjĂ€lp av serum. HĂ„ller sig bra under natten och Ă€ven dagtid under smink. Har inte kĂ€nnt av nĂ„gon negativ reaktion under test tiden. đŸ«§ Vad blir dĂ„ mitt betyg av denna? Det blir 7/10⭐Den gör ett bra jobb, prisvĂ€rd, doftfri, vegansk, cruelty fri, dermatologisk testad. đŸ«§ Om du vill ha ansprĂ„kslös men fungerande fukt creme, sĂ„ har du ett bra alternativ i denna! Det ska bli intressant att lĂ€sa era recensioner frĂ„n andra produkter av BUBBLE đŸ«§â˜șïžđŸ©”
Slam Dunk Hydrating Moisturizer 50 ml
Bubble
Slam Dunk Hydrating Moisturizer 50 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!