BUBBLE SLAM DUNK Hydrating Moisturizer đŠ
đ«§
SĂ„ heter produkten som KICKS sĂ„ vĂ€nligt lĂ„tit mig testa. Tack för förtroendet đ€Det Ă€r min första BUBBLE produkt men kanske inte min sista.
đ«§
AnvÀndning: 2ggr dagligen i en dryg veckas tid. Utan extra produkter som serum och dylikt. För min nÄgot torra hy behövde jag 2pump för ansiktet och halsen.
đ«§
Förpackningen Ă€r i plast, poppig fĂ€rg och enkelt utformad med "tryckplatta" som pump (jag tror att ni förstĂ„r) đ och det tycker jag om, dĂ„ man inte smutsar ner cremen med fingrarna. Hur bra den sen blir att tömma fĂ„r jag vĂ€l se framledes âșïž
đ«§
Konsistensen Àr nÄgot tjock, doftfri och gÄr snabbt in i huden. KÀnns riktigt skön utan extra draghjÀlp av serum. HÄller sig bra under natten och Àven dagtid under smink. Har inte kÀnnt av nÄgon negativ reaktion under test tiden.
đ«§
Vad blir dĂ„ mitt betyg av denna? Det blir 7/10âDen gör ett bra jobb, prisvĂ€rd, doftfri, vegansk, cruelty fri, dermatologisk testad.
đ«§
Om du vill ha ansprĂ„kslös men fungerande fukt creme, sĂ„ har du ett bra alternativ i denna! Det ska bli intressant att lĂ€sa era recensioner frĂ„n andra produkter av BUBBLE đ«§âșïžđ©”
Bubble
Slam Dunk Hydrating Moisturizer 50 ml