Jag har fått testa BeautyAct cream bronzer i färgen Golden hour, som är den varmare nyansen.
Denna krämbronzer har en helt otrolig formula! Den smälter in i huden, blendar perfekt, blir inte alls fläckig och ser så fin ut.
Jag har använt den efter foundation och innan jag lägger puder och den är så lätt att jobba med. Den går att bygga upp men tycker den är perfekt pigmenterad som den är. Den lägger sig så naturligt och fint på huden!
Färgen är riktigt bra tycker jag. Jag föredrar en varmare bronzer men som inte blir alldeles för orange, vilket denna verkligen lyckas med! Än så länge har jag bara testat den på ansiktet men står att den även funkar bra för kroppen och kan absolut tänka att den kan vara fin på kroppen också när man är lite solbränd, har lättare kläder och vill skulptera tex nyckelben.
Första intrycket va att förpackningen ser lite billig ut med en plastig botten och gillar inte hur ens fingeravtryck lätt fastnar på locket. Men förutom fingeravtrycken så gillar jag ändå förpackningen trots att den ser billig ut. Den är väldigt lätt så enkel att ha med utan att den blir för bulkig eller väger mycket, vilket är perfekt för resor. Man får även väldigt mycket produkt som kommer räcka en länge!
Detta har helt klart blivit en ny favorit krämbronzer! ✨
BeautyAct
Soft Glow Cream Bronzer Honey Breeze