Hej allihopa! Här kommer en recension av Better Than Sex Mascara från Too Faced!
Jag har raka och lite stela ögonfransar som gör det svårt att hålla sig böjda under dagen. Därför brukade jag bara lägga mascara på topparna så de håller sig lätta och på plats.
Men efter jag fick denna mascara testade jag ha på mig den till ett bröllop och det var en lång dag och jag grät också men- den höll sig på plats hela dagen! Inga smudges eller rinnande svarta tårar. Den var verkligen vattenfast. Något annat som jag tyckte stack ut med den här mascaran var att den höll mina fransar på plats utan att de föll ner efter jag böjde dem. Så det var jag mycket nöjd över.
Några nackdelar var dock att den klumpar sig på fransarna, den är inte så slät och fin utan ganska tjock och klumpig. Jag behövde få bort de extra klumparna med en annan fransborste. Förutom det så var det en mardröm att få bort mascaran! Den var så otrolig svårt att ta bort. Jag fick olja i ögonen och tvål i ögonen, så besvärlig var den att rengöra!
Slutligen vill jag säga att även om den var vattenfast som den säger och den bibehåller böjda ögonfransar, så var den däremot klumpig och mardröm att rengöra. Naturligtvis kan det vara en personlig preferens hur man vill ha sin mascara, men för mig var detta ett nej. Jag kommer aldrig köpa den här och jag rekommenderar inte heller till de som vill ha en snabb rengöring.
Jag ger den 2/5⭐️⭐️
Too Faced
Better Than Sex Waterproof Mascara Black