/ Jag har fått äran att testa Four Reasons Original Heat
Mariam
Beauty Pro
21/05/26-13:57(redigerad den 21/05/26-19:31)
Jag har fått äran att testa Four Reasons Original Heat Shield, och här kommer min ärliga recension. Jag börjar med att berätta om vad jag har blivit positivt överraskad för detta är att när man sprayar, känns hårt väldigt fint, lätt, glansigt utan att göra det tungt. Det känns nästan som att man inte har har använt någon produkt i håret. Doften för mig känns som flesta hårsprayer gör (stark, kanske eftersom jag är känslig mot dofter) men det känns ändå fräscht. Enda nackdelen enligt mig om denna är att man inte kunde applicera innan hårfönen. Så denna kunde vara en värmeskydd mot hårfönen också och kunde vara en (All-In-One) produkt. Därför behövde jag applicera BB leave in treatment som jag har från Lernberg Stafsing, sen på torkade håret sprayade jag min Four Reasons Original Heat shield och jobbade med värmeverktyg igen för att få mitt önskade resultat på håret. Rekommenderar denna och ger ändå 4⭐️⭐️⭐️⭐️ för hairstyling för att håret känns lätt och glansigt. Resultatet syns på bilden 🤩⭐️
Original Heat Shield 200 ml
Original Heat Shield 200 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!