/ Jag blev utvald att få testa The INKEY List Niacinamide
Emma
Beauty Pro
11/05/26-14:11
Jag blev utvald att få testa The INKEY List Niacinamide Serum och här är min recension. 😊 Jag har försökt låta min hud få en paus från smink då och då eftersom jag vanligtvis använder smink nästan varje dag och då har detta serum varit jättebra. Jag har kombinerad hud och vill ha ett serum som låter min hud få andas utan att kännas tungt. Vill få känslan av att huden blir återfukta och det känner jag när jag applicerar serumet på morgonen. Min hud känns så slät med ett fint lyster, precis så som jag vill att ett serum ska kännas. Jag upplever att serumet sjunker snabbt in i huden, ger en härlig boost och konsistens är lätt. Det som jag framför allt uppskattar är ingredienserna. Det känns som att märket har satsat på att skapa en produkt som ska på bästa möjliga sätt ge huden något som förhoppningsvis kan hjälpa till på djupet. Jag har märkt av att mina små porer på näsan blivit mindre synliga, vilket känns som ett gott tecken på att produkten gör skillnad. Förpackningen är också superbra eftersom det är lätt att trycka ut rätt mängd produkt.👍🏻 Jag kan varmt rekommendera detta serum till dig som söker ett återfuktande serum som fungerar att använda både morgon och kväll. Jag skulle absolut kunna tänka mig att köpa serumet.✨
Niacinamide Serum 30 ml
The INKEY List
Niacinamide Serum 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!