/ Tack snälla kicks för jag fick testa Matas Striber sol-kit
Chuchu
Beauty Pro
01/06/26-15:52
Tack snälla kicks för jag fick testa Matas Striber sol-kit 🥰  Sun Fluid har blivit en ny favorit för ansiktet. Den är lätt, sjunker in snabbt och funkar bra även under smink utan att kännas tung. Sun Stick är mer en “räddare i nöden”produkt. Den är perfekt att ha i väskan och dra på näsa, kindben eller läppar när jag är ute. Inte den jag smörjer hela ansiktet med direkt, men otroligt smidig för att fylla på skydd under dagen utan kladd. Sun Lotion är klassikern för kroppen. Den gör jobbet.. lite tjockare i känslan men helt okej när man väl smörjt in den, den sjunker in och lämnar en sådär härligt solkrämig. Produkterna innehåller spf 30 och 50, vilket är vad jag vanligtvis sträcker mig efter också. Tycker förpackningarna är snygga med det gula och randiga (striber för den som är bra på danska 😏) Doften skulle jag säga är klassisk solkräm, varken mer eller mindre, och produkterna är parfymfria☀️ den här serien är en sån som bara funkar utan att man behöver tänka så mycket. fluid (fattade först ej vad det var, haha) till ansiktet, stick i väskan och lotion till kroppen och man är kittad för en dag i solen!Rekommenderar verkligen! Prisvärda och gör jobbet. Just nu på kampanj hos kicks 🥰
Sun Lotion SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Matas Striber
Sun Lotion SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!