/ 🌾Jag har fĂ„tt möjligheten att testa the Benefits the pore
Tina
Beauty Star
28/04/26-19:27
🌾Jag har fĂ„tt möjligheten att testa the Benefits the pore fessional Deep Retreat mask. Jag har torr till normal hy men med porer sĂ€rskilt pĂ„ nĂ€san.🌟 Masken hade inte sĂ„ mycket doft och den var lila i fĂ€rg och efter att torkat blir den lite blĂ„ grĂ„. Den Ă€r inte tjock vilket gjorde att lite gick en lĂ„ng vĂ€g och den torkade fort men ska vara kvar pĂ„ ansiktet i 30 minuter. Man kĂ€nner av att den har blivit torr men inte pĂ„ ett jobbigt vis vilket gör det möjligt att ha kvar den resten av tiden utan nĂ„gra problem. Efter att sköljt av ansiktet kĂ€ndes huden len. Kan inte direkt avgöra hur mycket porer som egentligen försvann dĂ„ det finns kvar men Ă€r inte lika synliga och som sagt kĂ€nns huden len. Jag kĂ€nner dock att jag behöver anvĂ€nda den nĂ„gra gĂ„nger till för att avgöra ifall det Ă€r en produkt som passar min hy med den mĂ€ngden porer jag ibland har. DĂ€remot rekommenderar jag den definitivt för folk som inte har sĂ„ mycket porer men som Ă€ndĂ„ vill fĂ„ bort det som finns och fĂ„ ansiktet att kĂ€nna lent och glowy. 🌾✹
FortsÀtt utforska gemenskapen!