/ Har testet gelkrĂ€men Cherry Blossom Glow Jelly Cream🍒 frĂ„n
Anna
Beauty Pro
10/09/26-00:08(redigerad den 10/09/26-02:16)
Har testet gelkrĂ€men Cherry Blossom Glow Jelly Cream🍒 frĂ„n Innisfree 🌾 Det hĂ€r verkligen en gelkrĂ€m eller varför inte bara kalla den för en gele, för det Ă€r en burk genomskinlig gele. Den har en mild frĂ€sch doft som pĂ„minner om en milt doftande duschkrĂ€m eller tvĂ„l. Det gelelikna innehĂ„llet ser lĂ€ckert och frĂ€scht ut. Jag vill smörja in mig med gelen nĂ€r jag ska anvĂ€nda den, tycker den Ă€r fascinerande. SjĂ€lva burken Ă€r ocksĂ„ fin, den ser verkligen ut som jag förvĂ€ntar mig att koreansk hudvĂ„rd ska se ut. Har anvĂ€nt mycket annan K-beauty som inte ser ut sĂ„, utan sett mer mer som vanligare hudvĂ„rd för mig. Den Ă€r snygg och har en snygg grön och ross kartong. Kartongens lock Ă€r rosa, syns inte i bilden. Burken Ă€r av tung för den Ă€r av glas och locket av plast, med sĂ„n matt len yta. Jag gillar den! Min hud Ă€r torr och jag behöver ha fett i min hudvĂ„rd, sĂ€rskilt pĂ„ natten och Ă€ven dagtid pĂ„ vintern nĂ€r det Ă€r kallt. Den hĂ€r gelkrĂ€men fungerar okej för mig men jag har ju fler lager under fukt och lite fett under och oftast ett lager SPF över. Gelen Ă€r lite klibbig och har dĂ€rför en primer effekt, sĂ„ det Ă€r ju faktiskt en ovĂ€ntad fördel. Jag anvĂ€nder oftastinte nĂ„gon primer numera med effekt att hĂ„lla i basen bĂ€ttre och lĂ€ngre pĂ„ huden ( förutom under ögonskugga). Men de Ă€r en trevlig bonus som jag inte rĂ€knade med. Den fungerar pĂ„ min hud till en kortare period med bra toner och liknande under men jag önskar en mer krĂ€mig krĂ€m egentligen för att jag har sĂ„pass torr hud som behöver det. Men den kĂ€nns Ă€nda trevlig pĂ„ huden och absolut lugnade och behaglig som utlovat med naturlig niacinamide, som stĂ€rker hudbarriĂ€ren och Ă€r antiflammatorisk och med Betain som ger och binder fukt till huden. Men Ă€r vĂ€ldigt lĂ€tt för min torra hud som sagt. Mitt i sommarvĂ€rmen skulle jag ju haft den hĂ€r gelen i kylskĂ„pet och Ă€lskat att smörja in mig med gelen för svalkande effekt. Men den Ă€r för lĂ€tt för min hud att anvĂ€nda under en lĂ€ngre period och nĂ€r det inte Ă€r över 18 grader varmt. Jag har anvĂ€nt Klairs toner och Kombucha Essence som Ă€r mjölkig under den och jag tror den sista nĂ€mnda Ă€r en sĂ„pass bra kombination med Cherry Blossom Glow Jelly Cream att det fungerade för mig att anvĂ€nda den just med den under. Skulle verkligen kunna köpa den till en person med oljig hud, tror att en person med den hudtypen skulle tycka mycket om den. Alltid kul att ge en snygg present ocksĂ„! Den Ă€r dock för lĂ€tt för min hud och en recension Ă€r ju Ă€ndĂ„ i slutĂ€ndan subjektiv, sĂ„ det blir en trea i betyg frĂ„n mig. SĂ„ rekommenderar den till personer med annan hudtyp Ă€n torr som mig. 3/5🍒🌾
Innisfree Cherry Blossom Glow Jelly Cream Innisfree Cherry Blossom Glow Jelly Cream
Innisfree
Innisfree Cherry Blossom Glow Jelly Cream Innisfree Cherry Blossom Glow Jelly Cream
FortsÀtt utforska gemenskapen!