Jag har fått testa Ole Henriksen Pout preserve peptide lip treatment. Det ska vara en återfuktande treatment som ska ge fylligare läppar med hjälp av peptider.
Själva produkten känns så skön på läpparna. Den är återfuktande och ger finns glans utan att kännas ett dugg klibbiga. Färgen på den är lätt korallfärgad och jag skulle säga att den passar både till smink och ett bart ansikte vilket är toppen! Doften är väldigt god, söt och lite åt godishållet skulle jag säga. Både luktar gott ur förpackningen och smakar gott på läpparna. Det är ingen plumpande effekt som gör ont på läpparna utan den känns skön hela tiden! Stort plus.
Resultatet blir som ett gloss på läpparna och håller ett rätt bra tag faktiskt, vissa sådana här produkter upplever jag åker fort in i läpparna och försvinner. Men denna håller ett tag! Man måste absolut fylla på under dagen men har inte förväntat mig något annat. Tycker att produkten känns lyxig och är verkligen något jag gillar att använda på sommaren! Vårdande men ser fin och fixad ut utan att ha på sig för mycket smink på läpparna.
Rekommenderar verkligen!
Ole Henriksen
Lip Treatment Pout Preserve Orange