đŒTack @KICKS för att jag fick förtroendet att bli beauty tester av moroccanoil treatment mist.
Lite om mitt hÄr: Jag har lÄngt hÄr och mycket hÄr men tunna hÄrstrÄn. Mina lÀngder Àr ganska torra medan mitt hÄr vid skalpen blir fettigt lÀtt.
Förpackningen: Förpackningen tyckte jag va fin och kÀndes lite lyxig eftersom de var en glasflaska med en fin brun fÀrg och ingen plastflaska. Sprejen pÄ flaskan krÄnglade lite för mig först genom att den gjorde nÄgot konstigt ljud men dagen efter va de borta och fungerade som den skulle.
Min Äsikt om produkten: Jag tycker den luktar vÀldigt gott och lagom. Jag testade produkten i ca 2-3 veckor. Under testandet testade jag bÄde i torrt och fuktigt hÄr. De jag upplevde var att de vart lite mjukare och fick lite glans men upptÀckte att mina lÀngder skulle behöva mer Äterfukting. Detta gör att jag skulle behöva ta bra mycket produkt tillskillnad frÄn vad jag behöver frÄn en vanlig hÄrolja iallafall vad jag upplevde.
Priset: Produktens pris tycker jag Àr lite dyrt eftersom mina lÀngder behöver mycket fukt vilket gör att den kommer ta slut ganska fort.
Sammanfatting: Produkten var inte riktigt nĂ„got för mitt hĂ„r utan vanlig hĂ„rolja upplever jag funkar bĂ€st för mig. Priset kan diskuteras men den kan absolut vara vĂ€rd priset för en annan dĂ„ hĂ„r Ă€r sĂ„ olika. Jag tycker absolut att man ska pröva den om man varit nyfiken pĂ„ den och passa pĂ„ isĂ„nafall nĂ€r den Ă€r pĂ„ rabatt.đ Moroccanoil
Treatment Mist 25 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!