/ đŸŒŒTack @136092963 för att jag fick förtroendet att bli
Ida
Beauty Pro
28/02/26-21:03
đŸŒŒTack @KICKS för att jag fick förtroendet att bli beauty tester av moroccanoil treatment mist. Lite om mitt hĂ„r: Jag har lĂ„ngt hĂ„r och mycket hĂ„r men tunna hĂ„rstrĂ„n. Mina lĂ€ngder Ă€r ganska torra medan mitt hĂ„r vid skalpen blir fettigt lĂ€tt. Förpackningen: Förpackningen tyckte jag va fin och kĂ€ndes lite lyxig eftersom de var en glasflaska med en fin brun fĂ€rg och ingen plastflaska. Sprejen pĂ„ flaskan krĂ„nglade lite för mig först genom att den gjorde nĂ„got konstigt ljud men dagen efter va de borta och fungerade som den skulle. Min Ă„sikt om produkten: Jag tycker den luktar vĂ€ldigt gott och lagom. Jag testade produkten i ca 2-3 veckor. Under testandet testade jag bĂ„de i torrt och fuktigt hĂ„r. De jag upplevde var att de vart lite mjukare och fick lite glans men upptĂ€ckte att mina lĂ€ngder skulle behöva mer Ă„terfukting. Detta gör att jag skulle behöva ta bra mycket produkt tillskillnad frĂ„n vad jag behöver frĂ„n en vanlig hĂ„rolja iallafall vad jag upplevde. Priset: Produktens pris tycker jag Ă€r lite dyrt eftersom mina lĂ€ngder behöver mycket fukt vilket gör att den kommer ta slut ganska fort. Sammanfatting: Produkten var inte riktigt nĂ„got för mitt hĂ„r utan vanlig hĂ„rolja upplever jag funkar bĂ€st för mig. Priset kan diskuteras men den kan absolut vara vĂ€rd priset för en annan dĂ„ hĂ„r Ă€r sĂ„ olika. Jag tycker absolut att man ska pröva den om man varit nyfiken pĂ„ den och passa pĂ„ isĂ„nafall nĂ€r den Ă€r pĂ„ rabatt.😊
Treatment Mist 25 ml
Moroccanoil
Treatment Mist 25 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!