Viva La Juicy đžâš
Först och frĂ€mst vill jag tacka Kicks för att de valde mig som testare av denna underbara parfym. đ€©
Första intrycket av Viva La Juicy Ă€r direkt lekfullt, sött och vĂ€ldigt inbjudande. Den öppnar upp med en saftig explosion av vilda bĂ€r och mandarin som kĂ€nns frisk men samtidigt tydligt söt nĂ€stan som en godisliknande start. Det Ă€r en doft som snabbt fĂ„ngar uppmĂ€rksamheten och ger en ungdomlig, sprudlande kĂ€nsla. đđș
Efter en stund mjuknar doften och gĂ„r över i sitt hjĂ€rta dĂ€r gardenia, kaprifol och jasmin tar plats. HĂ€r blir den mer romantisk och feminin, med en blommighet som balanserar sötman pĂ„ ett fint sĂ€tt utan att bli för tung. đȘ»đ·
Basen Ă€r dĂ€r parfymen verkligen fĂ„r sin signatur. Karamell och vanilj ger en varm, krĂ€mig och nĂ€stan beroendeframkallande avslutning som sitter kvar lĂ€nge pĂ„ huden. Det Ă€r den hĂ€r delen som gör doften sĂ„ minnesvĂ€rd och mysig. đŹđ§
Plus:âšâš Förföriskt söt första kĂ€nslaâšâš Fin balans mellan fruktigt, blommigt och gourmandâšâš LĂ„ngvarig och feminin
Minus:âšâïž Kan bli lite för söt för den som föredrar frĂ€scha eller mer diskreta dofter
Sammanfattning:âšEn ikonisk gourmandparfym som börjar lekfullt och fruktigt, för att sedan landa i en varm och söt omfamning. Perfekt för dig som vill ha en doft som kĂ€nns bĂ„de charmig och sjĂ€lvsĂ€ker đ
Jag skulle ge denna doft 4,5 av 5 och jag hoppar av 0,5 eftersom jag tror att det fortfarande finns utrymme för förbĂ€ttring. đ€©â„ïž
Jag skulle ge 100 för förpackningen eftersom det inte behövs nĂ„gra ord om förpackningen, den Ă€r helt enkelt vacker. â€ïžâđ„
Juicy Couture
Viva La Juicy EdP 30 ml