/ ✨Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Setting Spray✨ 🟤3
Linn
Beauty Pro
20/09/25-06:34
✨Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Setting Spray✨ 🟤3 användningsområden🟤 Du kan använda den som primer, intensifiera ögonskugga och/eller settingspray. 🟤Första intrycket🟤 Produkten ser ut och känns otroligt lyxig. Blev otroligt glad att jag blev utvald till just den här settingsprayen! Det var ju en överraskning och jag kände mig lyckligt lottad. 🟤Första användningen🟤 WOW! Jag använde den som primer och sminket la sig så fint. Gjorde sedan resten av sminkrutinen och avslutade med att använda den som settingspray. Den fick huden att se ut som att jag hade ett filter på. 🟤Hur sitter sminket efter 12h?🟤 Den håller lika bra under dagen som de flesta bra settingsprayer. Den håller jättebra men hållbarheten på huden är inget som sticker ut men den håller absolut vad den lovar. 🟤Parfymerad?🟤 Den har en svag fräsch doft. 🟤Om produkten🟤 Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Setting Spray är skapad med hudvårdande ingredienser med tex Aloe Vera och japanskt grönt te med mera. Den håller ditt smink på plats i upp till 16h. Den är även vattenfast. 🟤Priset🟤 Jag använde förut Urban Decay All Nighter settingspray men tyckte inte att den var värd priset pga dålig sprayfunktion. Jag har också en favorit från Idun som heter Ready Set Fix och den är ett bra budgetalternativ. Jag tycker ändå att den här är värd sitt pris och kommer säkert köpa den igen. Jag vet inte om jag inbillar mig men jag får en känsla av filter när jag applicerat Airbrush Flawless Setting Spray.
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!