/ Jag har fått testa Ole Henriksen lip treatment i färgen
Marion
Beauty Pro
10/07/26-13:19
Jag har fått testa Ole Henriksen lip treatment i färgen Chiller Lime Coconut genom KICKS beauty tester. Jag har aldrig tidigare testat dessa lip treatment från Ole Henriksen och hade därmed noll förväntningar. Doften är ljuvlig! Doftar exakt som Hawaiian tropics gamla after sun i burk med kokos och melondoft (dessvärre utgått). Utan att ha läst på något om produkten innan var första reaktionen "oj den känns kall på läpparna" vilket jag ju sen såg på namnet var meningen. Jag upplever dock inte att den kylande effekten ger något plump som andra produkter med liknande effekt kan göra. Produkten är dryg, känns mjuk och återfuktande och håller hyfsat bra trots mat och dryckintag. Jag fick dock lära mig den hårda vägen att INTE använda den i direkt sol. Jag var dum och testade produkten första gången när det var som varmast ute och fick såna fula blåsor på min stackars läpp (vilket är anledningen till att min recension dröjt så länge, jag har testat produkten i drygt en månad nu). En jättehärlig läpprodukt men jag måste säga att jag föredrar originalformulan som jag valde att köpa efter jag testat denna för kunna testa produkten utan den kylande effekten. Effekten på denna får läpparna att kännas en aning bortdomnade. 4 av 5 i betyg
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
Ole Henriksen
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
Fortsätt utforska gemenskapen!