/ Alltså, hur gullig är inte förpackningen? Ser ut som en
Beauty Tester
Nora
Beauty Pro
24/06/25-06:39
Alltså, hur gullig är inte förpackningen? Ser ut som en liten chokladbit och man får typ impulsen att vilja ta en tugga. Den är söt som godis, bokstavligt talat. Jag älskar gourmand-parfymer så jag var riktigt taggad på att testa Sabrina Carpenter’s Cherry Baby parfym, speciellt då det är min allra första parfym med körsbär. Doften är verkligen mysig, man känner körsbären direkt men det är inte en sån där syntetisk eller överdriven körsbärsdoft. Det finns även en hint av choklad som gör att den känns varm och lite sådär lyxig. Den är söt, absolut, men inte på ett sliskigt sätt. Mer som en liten efterrätt typ! Känns som en parfym som passar perfekt för typ sena sommarkvällar. Jag skulle säga att den här doften lutar lite åt det ungdomliga hållet (nog för att man kan ha den i vilken ålder som helst) men jag tror det är en parfym jag hade älskat att ha på mig i skolan back in the days. Om du gillar mognare, tyngre parfymer är nog inte denna för dig. Minuspoäng för hållbarheten. Tycker inte den sitter kvar så länge på huden, och har inte fått några komplimanger om att jag doftar gott som jag brukar få av andra parfymer, tror det är för att doften blir så svag efter ett tag? Med tanke på priset är det ändå en rätt schysst deal, i alla fall om man vill ha nåt lätt och sött 🍒🍫
Cherry Baby EdP 75 ml
Cherry Baby EdP 75 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!