/ Jag fick testa parfymen Just Moi och är så tacksam för💞 När
Noah90
Beauty Pro
31/03/26-22:58
Jag fick testa parfymen Just Moi och är så tacksam för💞 När jag först sprayade den kände jag en söt och mjuk doft med lite frukt som sedan blev mer blommig med en hint av vanilj. Den känns varm feminin och skön och inte för stark. Den passar bra till vardags. Jag kan använda den när jag skulle träffar vänner utan att den känns tung. Den är mjuk och ren, inte superlyxig men lätt att tycka om. Den funkar faktiskt vid nästan alla tillfällen tyckte jag både dag och kväll eftersom den inte är för kraftig. Hållbarheten är okej. Den sitter några timmar och blir sedan mildare så jag brukar spraya igen under dagen om jag önskar starkare doft. Doften märks mest för folk som är nära mig men fyller inte hela rummet. Flaskan är enkel, fin och ganska feminin. Jag tycker också att priset är rimligt för en parfym som funkar till nästan allt inte bara till vissa speciella tillfällen och som luktar gott 🌸 Sammanfattningsvis är Just Moi en mjuk och trevlig parfym. Den passade mig perfekt eftersom jag gillar vanilj och lite blommig doft och jag skulle rekommendera det💞
Just Moi EdP 50 ml
Juicy Couture
Just Moi EdP 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!