Jag har fått testa hairlust final touch shimmering oil för hår och kropp.
Jag hade ändå lite förhoppningar på denna produkt då jag dagligen använder hårolja och gillar att testa nya, men denna gång blev det ingen hit från min sida tyvärr!
Flaskan kommer i glas och med en pipett, man får upp en bra mängd med olja men som jag sett att fler nämnt är själva pipetten ganska hård och ger ingen direkt lyxkänsla🙈 (man kanske inte kan förvänta sig lyx av en produkt som kostar 239kr, men helhetskänslan av produkten kändes sådär..)
Jag har testat oljan i mitt hår som är ganska torrt och frissigt.. men märkte faktiskt ingen skillnad på mitt hår efter användning av oljan! Det blev lite fettigt såklart direkt efter men när de torka in kändes det som att jag inte haft i någon hårolja och fick ta min vanliga olja i håret efter ändå.. jag gillade dessutom inte glittret som var i oljan då det fastnade i handflatorna och var svårt att få bort efter handtvätt (vill bifoga bild på detta men verkar som de bara går att ladda upp en bild numera 😜)
Jag har inte testat produkten på min hud då jag helt ärligt hade lite svårt med doften på oljan oxå🙈🙈 den påminner om nått tuggummi man hade som liten och kände inte suget att dofta som de, så endast håret har jag fått stå ut med!
Det blir inte alltid en fullträff men är ändå så tacksam att jag fick prova och kommer ge flaskan vidare till någon av mina syskonbarn som älskar allt med hår&skönhet att göra 🥰 tack kicks ❤️