/ Jag hade turen att bli utvald att testa RITUALS The Ritual
Danfeng
Beauty Pro
29/05/26-16:51
Jag hade turen att bli utvald att testa RITUALS The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse. Från början tänkte jag mest att jag skulle prova den lite snabbt, men efter några användningar började jag faktiskt verkligen tycka om den. Jag brukar annars inte ha så höga förväntningar på body lotions, eftersom många känns för tunga och kladdiga — särskilt på sommaren när det är varmt. Jämfört med kroppsoljor passar den här mycket bättre under sommaren. Den känns betydligt fräschare och lättare på huden, men återfuktningen känns ändå tillräcklig. Konsistensen är också väldigt speciell. Den kommer ut som ett mousse-skum och förvandlas sedan långsamt till lotion när man applicerar den på huden. Hela känslan är väldigt härlig och avslappnande, och den absorberas mycket snabbare än jag trodde. Man behöver inte vänta länge innan man kan klä på sig. Jag brukar träna på lunchen, och efter duschen använder jag ofta den här. Efteråt känner man sig väldigt fräsch och välvårdad, och doften är verkligen elegant utan att bli för stark eller tung. Jag märkte också att jag utan problem kunde gå direkt tillbaka till jobbet efteråt — jag behövde knappt ens använda parfym eftersom huden fortfarande doftade så gott hela eftermiddagen. Ibland känner jag fortfarande doften själv när någon kommer nära. Jag tycker dessutom att den återfuktar riktigt bra. Huden känns mjukare och lenare, inte bara ”parfymerad” på ytan. Nu har det nästan blivit en liten ritual efter duschen, och även under stressiga dagar känns det som att humöret blir lite bättre efter att jag har använt den.
The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse 150 ml
Rituals
The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse 150 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!