/ Jag har fått testa VERSO N°8 Retinoate Eye Patch – tack
Sofia
Beauty Pro
07/05/26-17:22(redigerad den 07/05/26-17:23)
Jag har fått testa VERSO N°8 Retinoate Eye Patch – tack Kicks! 🫶🏻 Som övriga testare av dessa har skrivit så är det bara ett par eye patches i förpackningen så min recension är baserad på att jag använt dem en gång i cirka 30 minuter. Om man kan få resultat av att använda dem kontinuerligt över tid kan jag alltså inte säga något om. På produktbeskrivningen låter det som att man ska se/känna resultat direkt efter en användning dock. Jag har normal/något oljig hy, 34 år med rätt ordentligt mörka ringar (men inte påsar) under ögonen. Har haft mörka ringar sen jag var barn. ➕️ Behagligt svalkande! Kan tänka mig att de skulle vara supersköna att lägga på om man har svullna ögon eller om man bränt kinderna i solen. ➕️ Sitter bra, glider inte ner på kinderna. När jag väl hade satt dem på plats så satt de still i 30 min. Jag själv rörde dock inte direkt på ansiktet heller så jag vet inte om de hade suttit bra om jag hade skrattat, ätit eller så. ➕️ Bra form, man behöver inte undra vilket håll de ska sitta åt för de är likadana i båda ändar. 👌🏼 De täcker verkligen hela området under ögat och lite därtill. ➖️ Personligen ser jag ingen skillnad alls på min hy efter att ha använt dem. Området känns lite klibbigt bara. ➖️ Galet dyrt för en produkt som inte gör mer än att svalka, skulle inte köpa dem själv. Ett par kostar drygt 100 kr. 💸 Men det är väl en lyxprodukt i ett nötskal – dyr och onödig. ➖️ Det var lite väl kladdigt och omständligt för min smak att sätta på dem – man ska dra av plast på båda sidorna av varje patch och allting är dränkt i serum så det bara glider mellan fingrarna. 💦 Lite imponerande att de inte glider av ansiktet med tanke på detta! 😄 Jag har svårt att betygsätta produkten för jag tycker att eye patches generellt är helt meningslösa, men om man inte har något emot att betala extra för lyxiga produkter som känns härliga men inte gör särskilt mycket (smaken är som baken) så är ju dessa helt klart bättre än många andra eye patches.
N°8 Retinoate Eye Patch 1 pcs
VERSO
N°8 Retinoate Eye Patch 1 pcs
Fortsätt utforska gemenskapen!