đ Nilens Jord Tinted lip balm i fĂ€rgen Black berry đ
đFörpackning: JĂ€vligt snygg! Speglar fĂ€rgen pĂ„ lĂ€ppbalsamet. Ytan Ă€r sĂ„ dĂ€r matt sĂ„ att den kĂ€nns mjuk att ta pĂ„. Ser dyr och lyxig ut. SjĂ€lva stiftet Ă€r tunnare Ă€n ett klassiskt lĂ€ppstift, det gillar jag. Man fĂ„r inte mer produkt Ă€n i andra lĂ€ppbalsam, men förpackningen Ă€r ganska mycket lĂ€ngre Ă€n andra lĂ€ppbalsam jag har. Jag gillar storleken men vet inte om alla gör det. đ
đFĂ€rg: 10/10 â sĂ„ jÀÀÀÀvla lĂ€cker fĂ€rg! Det Ă€r den perfekta mixen av mörkbrunt och hallonrött, jag tror verkligen att den passar alla, oavsett hudfĂ€rg och underton. Nu till hösten Ă€r detta EXAKT den fĂ€rgen jag vill ha pĂ„ bĂ„de lĂ€ppar och kinder. Det Ă€r sĂ„ klart inte superpigmenterat, men det gĂ„r att bygga upp mer fĂ€rg om man sĂ„ vill.
đFormula: KĂ€nns mjukt och bekvĂ€mt pĂ„ lĂ€pparna, nĂ€stan som nĂ„got mellan ett lĂ€ppstift och ett lĂ€ppbalsam. JĂ€ttefin lyster! Jag tycker sĂ€llan att lĂ€pprodukter kĂ€nns Ă„terfuktande och det gĂ€ller Ă€ven detta lip balm, men det kĂ€nns inte uttorkande heller. FĂ€rgen försvinner nĂ€r man Ă€ter och dricker, vilket Ă€r förvĂ€ntat av ett lĂ€ppbalsam, men till skillnad frĂ„n mer pigmenterade produkter sĂ„ försvinner det jĂ€mnt och fint. Det Ă€r en doftfri formula.
đSammanfattning: Kvaliteten Ă€r inte bĂ€ttre Ă€n andra lĂ€ppbalsam jag har testat (inte sĂ€mre heller) men den gudomliga fĂ€rgen och snygga förpackningen gör att det blir 10/10 för mig oavsett. Kommer anvĂ€nda detta jĂ€ttemycket! Jag tycker att det Ă€r ganska ordentligt dyrt för ett lĂ€ppbalsam dock â 319 kr. Samtidigt fĂ„r vi sĂ„ ofta rabatt pĂ„ Nilens Jord sĂ„ det kommer ofta gĂ„ att köpa det till ett mer rimligt pris.
Nilens Jord
Tinted Lip Balm Black Berry