/ Redken Acid Color Gloss Leave-in Treatment! Nu har jag fått
Beauty Tester
Amanda
Beauty Pro
09/06/25-19:06
Redken Acid Color Gloss Leave-in Treatment! Nu har jag fått äran att testa denna produkt! Och efter ett par användningar nu så känner jag mig redo för en recension. Det jag läste på om innan är att detta ska vara ett slags värmeskydd, skydd för orenheter i vatten osv. Samt återfuktning och glans! Min uppfattning är att jag inte riktigt märkt av återfuktning och eller glans på det sättet jag tycker den framstår att man ska.. 13x smidigare hår och 6x boost av återfuktning är det som framställs i produkt infon. Mitt hår är ganska tunt färgat och frissigt men upplever inte att det har gett någon speciell märkvärdig återfuktning men kan något mer glansigt! Har testat både att lämnat i handduks torkat hår och även haft i för att sedan föna det, utan någon märkvärdig skillnad i resultatet känner jag mig inte helt nöjd. Lukten dock måste jag ge 10/10 den där riktigt härliga fräscha frisör doften ! Tycker även själva flaskan är härlig att använda för applicering. Sen har vi ju värmeskyddet som är upp till 230grader. Och det kan ja väl tycka att den är som ett vanligt värmeskydd som kanske inte kostar lika mycket! Sammanfattning är att jag skulle inte för det priset den har (360kr för 190ml) så tycker jag inte den uppfyller det den ”lovar” Jag skulle tyvärr själv inte varit nöjd av mitt köp om jag hade köpt den för den prisklassen. (För min hårtyp såklart)
Acidic Color Gloss Leave-in 190 ml
Redken
Acidic Color Gloss Leave-in 190 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!