Jag fick nyligen hem denna lash primern från Too Faced och har nu testat den nog för att ge en review.
Mitt första intryck var hur stabil och tung förpackning kändes. Den var i någon sorts metall som gav ett lyxigt intryck och man känner att det kommer krävas mycket för att den ska gå sönder, så produkten sitter säkert där i.
Själva primern kändes lite torrare än en vanlig maskara, vilket är bra så att fransarna inte tyngs ned. Borsten skulle jag säga är en liten till mellan storlek och passade väldigt bra på mina knappt befintliga fransar😅 Jag upplevde att fransarna fick mer volym, höll sin curl mycket bättre och fick bättre långvarighet. Tack vare borstens grepp på fransarna nästan tvingade primern upp dom, vilken jag aldrig har upplevt förut, speciellt då jag har envisa fransar är detta ett stort plus.
Jag tycker kvaliteten av både förpackningen och formulan matchar det höga priset på nästan 400kr och den gör absolut det den ska väldigt bra så den finns inget negativt att säga. Den enda lilla saken som jag skulle kunna klaga på är doften som liknar husfärg, men bortsett från det så får den 5/5 av mig!⭐
Too Faced
Better Than Sex Foreplay Lash Primer 8 ml