/ Jag har fått hem Paula’s choice Skin Perfecting 2% BHA
Isabella
Beauty Pro
30/06/26-08:22
Jag har fått hem Paula’s choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant som jag testat en lite längre period för att ge den en ärlig chans, därav en senare recension 🥰 Tyvärr har jag inte märkt någon större skillnad av den här produkten, trots att jag verkligen gett den en rättvis chans. Jag har använt den varje eller varannan dag sedan jag fick den vilket var i början av maj.. Jag har blandhy med en fetare T-zon, lite större porer runt näsan och känslig hud som ibland reagerar på produkter. Det positiva är att jag inte fått några negativa reaktioner alls av produkten. Ingen irritation eller liknande 🙏🏼 Däremot har jag inte sett någon tydlig förbättring av porer eller att huden skulle vara mer len eller mer återfuktad än så länge..☺️ Jag kommer ändå fortsätta använda produkten, eftersom man känner sig ren och fräsch efter användning. Jag hoppas även att resultaten kanske kommer med längre tids användning. Så jag håller i och kämpar på vidare 😃👏🏼 Tusen tack bästa kicks för jag fick möjligheten att bli beautytester, tacksam ❤️🙏🏼
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 30 ml
Paula's Choice
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!