/ Jag har haft turen att få hem Abercromie & Fitch Fierce
Mariette
Beauty Star
30/05/26-13:40
Jag har haft turen att få hem Abercromie & Fitch Fierce cologne. Så denna gången har jag fått använda min sambo till testet och de var han väldigt nöjd över för han gillar verkligen denna doft och har använt den varje dag sen jag fick hem den så tusen tack Kicks 🫶 Första tankarna: snygg och stilren flaska (har hört om att den inte varit lika snygg tidigare 🙈) Varken jag eller min sambo var helt sålda när vi först luktade på den. Den luktade ganska så starkt och väldigt tydligt maskulint/sportigt När den får lägga sig lite kommer en tydlig frisk citrusdoft fram och då gillade vi både den mer. Sen har vi båda gillat den mer och mer för varje gång han haft den på sig. Hållbarheten är riktigt bra på den och kunde känna doften av den på andra våningen här hemma när han sprejat på sig den på första våningen. Så gillar du inte starka dofter är nog inte denna något för dig 🙈 Min favoritdoft till min sambo är Armanis Stronger with you som är lite varmare, kryddigare och mer vaniljig. Den skiljer sig väldigt mycket ifrån denna från A & F som är mer grönare, sportigare och kanske mer av en klassisk herrparfym. Mitt och min sambos gemensamma betyg blir 4 av 5 ⭐️ En riktigt bra doft om man gillar fräscha och sportiga herrdofter!
Fierce Cologne EdC 30 ml
Abercrombie & Fitch
Fierce Cologne EdC 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!