/ BeautyAct Skin Glow up (I färgen Blushing glow) Jag har
Marion
Beauty Pro
02/02/26-11:25
BeautyAct Skin Glow up (I färgen Blushing glow) Jag har fått testa denna highlighter genom Kicks beauty tester Förpackning: Plastförpackning med skruvkork. Inte fancy på något vis men perfekt till ändamålet och lätt att få ut rätt mängd produkt genom den lilla pipen. Konsistens: Beskrivningen som serumlik stämmer verkligen bra på denna highlighter. Den är lätt, känns snäll mot huden och appliceras jämnt med sin lättarbetade formula. Känns inte klibbig på något vis. Doft: Obefintlig, luktar ingenting. Min hudtyp: Ljus, typisk blandhy. Något fetare t-zon och annars tendens till att bli yttorr. Lite fina linjer, främst runt ögonen. Sammanfattning: Vilken toppenprodukt! Älskar formulan, den är så lättarbetad och ger en jättefin finish. Problemet med liknande produkter är att de kan kännas klibbiga på huden efter applicering, det gör inte denna. Den ligger så fint på huden och håller hela dagen. Färgen är dessutom jättefin, lite varmare rosa med skimmer i utan att bli glittrig. Lägger sig inte i fina linjer utan det ser verkligen ut som att din hy fått en hälsosam glow. Ett jättestort plus i kanten är dessutom att produkten varken innehåller parfym eller torra alkoholer som alcohol denat. Ingredienser som huden KAN reagera på är dock koffeinet (kan sticka lite i huden) samt växtextrakt men overall är detta en väldigt snäll och återfuktande produkt som jag tror många skulle uppskatta. Helt klart en ny favorit hos mig! Helhetsbetyg: 5 av 5 stjärnor
Fortsätt utforska gemenskapen!