/ Exfoliating Treatment PadsđŸ€ BeautyAct Jag har nu testat
Nova
Beauty Pro
11/12/25-09:07

Exfoliating Treatment PadsđŸ€ BeautyAct

Jag har nu testat dessa i ungefÀr en veckas tid för att ge de en Àrlig chans, och jag Àr verkligen positivt överraskad. I början tyckte jag faktiskt att de kÀndes lite lÀskiga eftersom padsen Àr ganska strÀva, och jag var orolig att de skulle riva i huden. Men efter att ha anvÀnt dem nÄgra gÄnger mÀrkte jag att det inte var nÄgon fara alls sÄ lÀnge man Àr försiktig och inte trycker för hÄrt. Det enda jag Àr lite försiktig med Àr att de kan vara starka om man har kÀnslig hud, sÄ jag har anvÀnt dem varannan dag. Men överlag tycker jag att det Àr en smidig och effektiv produkt som faktiskt gör skillnad pÄ kort tid

Huden har blivit mÀrkbart mjukare och jÀmnare, och jag har fÄtt en finare lyster. Jag tycker ocksÄ att de hjÀlper till att hÄlla porerna renare, Àven om det kanske tar lÀngre tid att se en tydlig skillnad pÄ porstorleken. Padsen Àr vÀl indrÀnkta, enkla att anvÀnda och jag uppskattar att de Àr parfymfria.

Sammanfattningsvis kÀnns det som en effektiv men ÀndÄ smidig produkt som gör skillnad pÄ kort tid. Och nu nÀr jag vant mig vid kÀnslan gillar jag dem verkligen

FortsÀtt utforska gemenskapen!