/ Recension: Hairlust Shimmering Oil Jag testade Hairlust
Malaze
Beauty Pro
28/04/26-07:58
Recension: Hairlust Shimmering Oil Jag testade Hairlust Shimmering Oil och min första reaktion var hur lyxig den känns redan vid applicering. Oljan är lätt i konsistensen och absorberas snabbt utan att göra håret fett, vilket annars är ett vanligt problem med håroljor. Det jag verkligen gillade är hur den kombinerar vård och styling i ett. Den innehåller flera naturliga oljor som kokos, mandel och oliv, vilket gör att håret känns mjukare och mer återfuktat efter användning. Samtidigt ger den ett subtilt skimmer som ger håret en fin lyster utan att det ser överdrivet glittrigt ut. Doften är mild och fräsch, vilket gör produkten behaglig att använda dagligen. Jag upplevde också att den fungerar bra både i torrt och lätt fuktigt hår, och till och med på huden för extra glow vid speciella tillfällen. Fördelar: * Ger fin glans och ett subtilt skimmer * Återfuktar utan att tynga ner håret * Multifunktionell (kan användas på både hår och hud) * Innehåller flera vårdande, naturliga oljor Nackdelar * Skimmereffekten är ganska diskret (inte för dig som vill ha mycket glitter) * Pipetten som används för att få upp produkten är ganska hård och känns något billig, vilket drar ner helhetsintrycket av förpackningen Sammanfattning Hairlust Shimmering Oil är en perfekt produkt för dig som vill ha ett friskt, glansigt hår med en elegant glow-effekt snarare än kraftigt glitter. Den passar både till vardag och fest, men gör sig extra bra när du vill ge håret det där lilla extra. Betyg: 4/5 ⭐
Fortsätt utforska gemenskapen!