/ Jag har testat värmeskyddet ”heat shield” ifrån four reasons
Eira
Beauty Pro
31/05/26-21:34
Jag har testat värmeskyddet ”heat shield” ifrån four reasons under de senaste veckorna. Nästan varje dag har jag använt den till luggen som jag i princip alltid stylar till innan jag lämnar hemmet. Jag har blont, färgat, fint, rakt och platt skandinaviskt hår som inte tycker om att vara i andra former än stripigt och platt 🙈 Det jag gillar mest med den här produkten och liknande varianter av värmeskydd är att den blir helt torr direkt i håret efter man sprayat på den. Då känns inte håret tungt och fullt med produkt eller behöva vänta på att det ska torka, och man kan direkt gå in med plattång / värme utan att behöva vänta, så stort plus!!! 🫶🏻 Den lämnar ingen hinna av fett eller likande så jag upplever att typ plattång glider ganska smidigt genom håret. Lätt formula och smidig att använda! Kan sakna lite stadga som kan behövas vid styling (särskilt mitt hår som blir platt direkt när man går ut efter styling ändå), men det går ju få med hårspray. Det enda jag inte riktigt gillar är själva spraymunstycket. Den känns ganska mycket som hårspray när den kommer ut, och droppar produkt vid korken som man får på fingret. Så det blir ett minus. Sammanfattningsvis verkar den göra sitt jobb bra och är en bra produkt. Det är denna typen av värmeskydd jag gillar! Dock finns det förbättringspotential och jag vet i alla fall två andra värmeskydd jag hade köpt före denna.❣️
Original Heat Shield 200 ml
Original Heat Shield 200 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!