/ Jag fick äran att testa Too Faced Chocolate Soleil multi use
Totta
Beauty Pro
04/09/26-17:20
Jag fick äran att testa Too Faced Chocolate Soleil multi use sculpting and defining pen. Har testat den nu i en veckas tid och här kommer en review: Min ärliga åsikt är att den INTE lämpar sig för contouring av ansiktet – kanske om man har en lätt hand, men resultatet blev lite fläckigt och ojämnt av pennan. Färgmässigt var den i mörkaste laget för min smak, men i nödfall fungerar den. Fick den näst ljusaste nyansen att pröva men den var ändå ganska mörk för min ljusa hy. Den fungerar däremot utmärkt för contouring av näsan. Blandades ut jämt och fint med både borste och svamp. Jag gillade verkligen hur lätt den gick att tona ut, och den kändes väldigt mjuk på läpparna och på ögonen. Färgen var lagom pigmenterad (efter att ha tonats ut). Gillade den skarpt att ha som skugga på ögonen faktiskt! För ögonbrynen var den däremot alldeles för mörk. Men krämig och lätt att applicera och sudda ut. Sammanfattningsvis är jag imponerad av den här pennan. Den passar kanske inte för alla delar av sminkningen, men definitivt för ögon och läppar.
Chocolate Soleil Multi-Use Sculpting & Defining Pencil Chocolate Souffle
Too Faced
Chocolate Soleil Multi-Use Sculpting & Defining Pencil Chocolate Souffle
Fortsätt utforska gemenskapen!