/ Jag har fĂ„tt testa Guess Iconic sublime EDP 💕 Detta Ă€r en
Jessika
Beauty Pro
27/04/26-10:35(redigerad den 27/04/26-10:36)
Jag har fĂ„tt testa Guess Iconic sublime EDP 💕 Detta Ă€r en sĂ„dan doft jag brukar kalla vattning, fast det inte Ă€r ett riktigt bra ord för den doftar mycket. Men du vet alla de dĂ€r blĂ„ parfymerna som har mycket doft men ingen tyngd - blir det mer begripligt?! NĂ€r jag undersöker hur man ska beskriva den hĂ€r doften landar jag dock i att akvatisk kan vara rĂ€tt ord för det jag kallar vattnig. Inledningsvis tycker jag att den pĂ„minner mycket om Georgio Armani Acqua di Gioia. Kardemumman som utlovas i öppningen upplever jag tyvĂ€rr inte alls. Det Ă€r annars en doft jag verkligen uppskattar, sĂ„ det var synd att den inte framtrĂ€dde pĂ„ mig. Men blommig med en touch av syrlig citrus Ă€r den absolut. Doften av Jasmin och Lotus Ă€r sĂ€rskilt framtrĂ€dande och nĂ„got jag starkt förknippar med sommardofter. Doften mognar bitvis pĂ„ min hud och efter ca 1timme framtrĂ€der en lĂ€tt, varm vaniljdoft. Den tar inte alls över men gör doften varmare och fylligare Ă€n vid första sniffen. Även en nĂ„got söt trĂ€doft dyker upp ungefĂ€r samtidigt vilket ger en naturlig vĂ€rme till den annars lĂ€tta doften. Denna tror jag kan bli en ny favorit i sommar đŸŒžâ˜€ïž
Iconic Sublime EdP 30 ml
Guess
Iconic Sublime EdP 30 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!