/ Recension Ouai Leave In Condtioner Jag har fått äran att få
Kristina
Beauty Pro
17/11/25-11:14

Recension Ouai Leave In Condtioner Jag har fått äran att få testa Ouai Leave In Condtioner och är alltid lika tacksam för att komma med och få testa. Tusen tack Kicks!

💗 Beskrivning av produkten. Sprayas i lätt fuktigt hår.

• Den skyddar mot värme och minskar frissigt hår och minskar flygigt hår.
  • Den ger ett sidenmjukt hår utan att behöva sköljas ut.

När det kommer till leave in produkter för håret brukar jag gilla dem och denna var inget undantag!

💗 Första intrycket Lättarbetad och lätt att spraya in i håret. Den är dryg och du behöver inte använda mycket produkt. Den ger fukt utan att tynga ner håret som vissa leave in kan göra. Håret blir så lent, glansigt och mjukt av produkten.

💗 Funkade den? Absolut. Superfint och glansigt hår av att använda den. Håret doftar gott ganska länge. Tycker man inte om produkter som doftar för mycket kan det vara så att den inte är för dig då den doftar ganska mycket och ibland lite starkt.

💗 Förpackningen Den är väldigt enkel i sin förpackning och känns inte speciellt ”lyxig”. Men den känns så fin och lyxig i håret.

💗 Hur känns den på? Konsistensen är ganska tjock vilket gjorde att jag ville fördela den med händerna istället för att spraya in den i håret. Doftar ganska starkt men en god doft. Håret ser mindre frissigt ut och blir verkligen fint och glansigt. Syns kanske lite på min bild :).

💗 Min slutsats

• Finns även i reseförpackning
  • Ger rikligt med fukt i håret
  • Väldigt dryg
  • Lättanvänd
  • Ger glans och värmeskydd
  • Mindre friss
  • Tynger inte ner håret
  • Doftar fräscht
  • Priset
  • Doftar lite starkt vilket är sämre för de som är känsliga mot dofter

💗 Den får 4.5/5 💫 Är det en keeper? JA – mitt hår älskar denna! Kommer jag att köpa den igen? YES. Blev även nyfiken på resterande produkter för håret. (4.5/5 endast pga den starka doften som kanske inte passar alla.)

Leave In Condtioner 140 ml
Ouai
Leave In Condtioner 140 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!