/ Stort tack för att jag fått vara med och testa igen! Den här
Amanda
Beauty Pro
06/09/26-17:57
Stort tack för att jag fått vara med och testa igen! Den här gången har jag fått prova Too Faced Better Than Sex Foreplay Lash Primer 🌼 Jag har både plus & några få minus kring den här produkten 😇  Det första jag fastnade för var faktiskt förpackningen. Den känns väldigt påkostad och lyxig, samtidigt som den är rejäl i metall och har en riktigt snygg utsida ✨ Borsten gillar jag också. Den är lagom stor och enkel att arbeta med. Det jag uppskattade allra mest var hur bra den bevarade böjen på fransarna. Jag har väldigt starka och raka fransar, så det här är något jag verkligen brukar kämpa med. Här höll böjen sig faktiskt riktigt bra, vilket blev ett stort plus för mig. Jag tyckte också att fransarna upplevdes längre och att produkten verkligen byggde på fransarna, precis som utlovat 💕 Den höll bra under dagen och jag slapp små svarta prickar under ögonen, vilket var toppen! Däremot upplevde jag att den kunde bli ganska klumpig. Jag hade önskat att den separerade fransarna bättre, eftersom jag fick lägga ganska mycket tid på att reda ut dem innan jag blev nöjd med resultatet. Priset är också relativt högt, så jag hade nog förväntat mig att den skulle ge ett lite mer separerat resultat. Plus: ✨ Påkostad och lyxig förpackning ✨ Rejäl design i metall ✨ Bra och lagom stor borste ✨ Bevarar böjen väldigt bra ✨ Ger fin längd och bygger på fransarna ✨ Håller bra under dagen Minus: 🤍 Kan bli klumpig 🤍 Hade önskat bättre separation 🤍 Relativt högt pris Sammanfattningsvis tycker jag att det här är en bra fransprimer, framför allt för dig som har raka fransar och vill få böjen att hålla. Längden och hållbarheten imponerade på mig, men den hade gärna fått separera fransarna lite bättre för att bli en självklar favorit 😌
Better Than Sex Foreplay Lash Primer 8 ml
Too Faced
Better Than Sex Foreplay Lash Primer 8 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!