/ Då var det min tur att få testa en ny produkt från kicks.
Beauty Tester
Emelie
Beauty Pro
22/05/25-14:43(redigerad den 22/05/25-14:58)
Då var det min tur att få testa en ny produkt från kicks. Jag har testat den nu i fyra veckor och känner att jag kan ge en så ärlig recension som möjligt. Jag har fått turen att testa: 🍒 Dolce & Gabbana - Nouri Lip Berry Scrub Nourishing & Resurfacing Exfoliator 🍒 Här kommer några proes and cons från mig om produkten:  - Den har ett högt pris för produkten man får i behållaren (Priset är: 455kr för 9G) - Ingen märkbar skillnad på mina läppar när jag inte använt den vs när jag använder den + Skön på läpparna + Luktar väldigt gott + Fin förpackning + Gör inte ont på läpparna (väldigt finkornig)  + Väldigt härlig att använda innan läppmask  Jag gav denna produkt lite tid då jag inte använt mig av en läppskrubb tidigare och hade lite svårt att utvärdera vad jag kände om den. Behållaren man får läppskrubben i är så himla fin och känns väldigt lyxig. Jag är super tacksam att jag fått testa denna produkt, jag vet inte om jag själv kommer återköpa denna produkten i framtiden dels för det höga priset men även för att jag inte kände någon jättestor skillnad på mina läppar, men så himla roligt att få testa en produkt som man aldrig testat innan. Behållaren kommer jag definitivt spara när produkten är slut och återanvända på ett sätt eller ett annat. Tack Kicks för att jag fått testa en till härlig produkt från erat sortiment. Helhetsbetyg: 3/5
Nouri Lip Berry Scrub Nourishing & Resurfacing Exfoliator
Nouri Lip Berry Scrub Nourishing & Resurfacing Exfoliator
Fortsätt utforska gemenskapen!