Million Gold For Her Parfum
30 Ml🌟
Mitt första intryck av denna doft utifrån flaskan var YES! En doft som kommer bli poppis i höst! I och med att min favorit doft just nu är YSL Libre Intense hade jag höga förhoppningar om att den kanske skulle vara lite åt det hållet…
achhh så fel jag hade och denna passade verkligen inte mig i doft 😫😫
Den var alltför träig på min hud och doftade verkligen inte gott hur jag än ville att den skulle så fick jag den inte att funka alls 🥴
Jag provade på med layering metoden av fräscha och lite tyngre dofter men denna bara skar sig typ och blev syrlig (?) haha så svårt att förklara! Även min omgivning tyckte att denna doften inte alls klädde mig och den slutade med huvudvärk för min del. Jag upplevde inte heller att den satt så pass länge på mig vilken i sig var väl bra då denna inte alls var smickrande utan den bara stack i doft på inte ett så bra sätt ( för min del).
Vilket är super tråkigt då flaskan i sig är sååå lyxig önskade dock att innehållet varit kanske lite mjukare och att vaniljen träder fram mer! ☺️
Min mamma fick prova på denna och hon fullkomligt älskade den ?! Hon upplevde den som fräsch på sin hud och inte alls så tung. Så denna gav jag till mammsen den kommer användas flitigt! ☺️
Jag ger denna 2/5 stjärnor 🌟 främst att flaskan är sååå lyxig men doften var inget i min ”doft smak” 😀
Detta kommer inte bli ett omköp för min del MEN! Den är absolut värd att prov dofta på i butik för den kanske passar just DIG! För detta med doft är såå olika på olika personer och hudtyper.
Tack Kicks för denna testningen 🖤❤️
(Bild kommer)
Rabanne
Million Gold For Her Parfum 90 ml, Refillable