/ Tack @KICKS för att jag fick äran att testa Benefit The
Matilda
Beauty Pro
17/05/26-17:03
Tack @KICKS för att jag fick äran att testa Benefit The Porefessional Smooth Sip Moisturizer. First impression: Söt burk i metall, härlig gel konsistens som känns lätt på huden. Doftar dock ganska mycket parfym. Recension: Produkten känns återfuktande på huden och sjunker in snabbt utan att kännas kladdig och funkar bra under smink. Däremot har jag upplevt att min hud inte riktigt tyckt om denna produkt då huden känts mer irriterad, vilket förmodligen beror på att den innehåller mycket parfym. Jag har dessutom upplevt att jag fått fler finnar när jag använt denna. Därför har jag slutat använda produkten och återgått till min vanliga rutin och nu har huden lugnat sig och även finnarna försvunnit. Därav tänker jag att denna inte passar en med känslig hud. Jag har inte direkt något problem med porer så kan inte säga att jag märkt av någon effekt på dem. Du får 50 ml för 569kr vilket jag tycker är ett dyrt pris för en enkel hudkräm. Jag tänker att det finns flertalet andra alternativ med betydligt lägre pris som återfuktar bra och som även passar en känslig hy. Därför får denna produkt 2 av 5 i betyg av mig.
The Porefessional Smooth Sip Moisturizer 50 ml
Benefit
The Porefessional Smooth Sip Moisturizer 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!