/ Jag har testat GOSH Copenhagen Eyedeal Lashes Mascara i
Nora
Beauty Pro
18/12/25-18:20(redigerad den 18/12/25-19:40)

Jag har testat GOSH Copenhagen Eyedeal Lashes Mascara i några dagar och är riktigt positivt överraskad. Den kliar inte, smular inte och irriterar inte ögonen alls, vilket är ett stort plus. Jag använder den tillsammans med ögonfransböjare och den håller formen bra. Den har klarat både ett hot pass i ett varmt och fuktigt rum, en hel arbetsdag på kontoret och ett träningspass efteråt. Den har inte runnit eller smulat sig under ögonen, endast ytterst lite svart syntes efter dagens slut. Vanligtvis brukar jag bli ganska svart under ögonen om jag inte använder vattenfast mascara då jag har oljiga ögonlock. + att den är relativt lätt att få bort med vanlig ansiktsrengöring.

Det är kul med två olika borstar. Personligen föredrar jag volymborsten som ger fylliga fransar, medan den separerande borsten kan klumpa lite om man inte är försiktig. Designen är rolig och förpackningen känns både snygg och genomtänkt.

Klicka in på bilden för resultatet av de olika borstarna!

Resultatet passar lika bra till vardag som till fest, och med tanke på kvaliteten tycker jag att priset är väldigt rimligt. En mascara som verkligen levererar och som jag rekommenderar starkt. 👁️

Eyedeal Lashes Mascara 001 Black
Gosh Copenhagen
Eyedeal Lashes Mascara 001 Black
Fortsätt utforska gemenskapen!