/ Jag har fĂ„tt testa Redkens Acidic Color Gloss Treatment đŸ©·
Beauty Tester
Lillian
Beauty Star
15/06/25-18:09(redigerad den 15/06/25-18:10)
Jag har fĂ„tt testa Redkens Acidic Color Gloss Treatment đŸ©· Det Ă€r en glansgivande behandling som ger nĂ€ring pĂ„ molekylĂ€r nivĂ„, som ska ge resultatet av friskt och levande hĂ„r! Aldrig testat en liknande kur sĂ„ detta var riktigt spĂ€nnande att fĂ„ testa. Jag har följt samma rutin i duschen i ca en veckas tid: schamponerat först, applicerat behandlingen i handdukstorkat hĂ„r, lĂ„tit den verka i ca 10 minuter och sedan avslutat med balsam - utan att skölja ur treatmentet. Redan efter första anvĂ€ndningen mĂ€rkte jag att hĂ„ret kĂ€ndes starkare och mer glansigt, men efter nĂ„gra anvĂ€ndningar kĂ€nns effekten Ă€nnu tydligare. Jag kommer fortsĂ€tta anvĂ€nda den regelbundet för att förhoppningsvis kunna uppnĂ„ den glasliknande effekten jag sett andra fĂ„tt av denna produkt! + Ger lyxig och salongsliknade doft, med fruktig citrus. KĂ€nner mycket mandarin 🍊 + ”Low effort” - enkelt tillskott i rutinen som ger mycket resultat -I den dyrare prisklassen -GĂ„r Ă„t en del produkt per anvĂ€dning
Acidic Color Gloss Glass Gloss Treatment 237 ml
Redken
Acidic Color Gloss Glass Gloss Treatment 237 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!