När det kom ut att man hade möjlighet att anmäla intresse för att få testa en av tre parfymer från Juicy Couture så kände jag direkt att det var Just Moi som talade till mig 😍 tusen tack för förtroendet att bli utvald till beauty tester 💕
Denna parfymen var precis så härlig som jag hoppades på! Jag tycker den öppnar upp med saftiga noter och med tydlig fruktig doft, efter en stund kommer det blommig fram och doften som dröjer sig kvar är med svag doft av vanilj. 💝 jag fullkomligt älskar den! En perfekt doft som passar både till vardags och till mer festliga tillfällen 💕 jag har även fått många komplimanger för den. En lättburen och fräsch doft som passar året om 😘 enda nackdelen är hållbarheten, man behöver fylla på under dagen om man vill ha en framträdande doft under hela dagen… men så upplever jag att det är med de flesta parfymer. Sen kan jag iofs tycka att det är bra att den lite tyngre doftnoten dröjer sig kvar men ändå är förhållandevis svag för då kan man själv styra intensiteten på doften. Till vardags vill jag dofta gott men inte alltför starkt! Jag kommer med glädje att fortsätta använda denna 🫶🏻 stort tack Kicks! 🥰
Juicy Couture
Just Moi EdP 50 ml