/ Dessa kom perfekt i tid ~ just när mitt andra serum tagit
Sotnosen
Beauty Pro
17/12/25-19:06

Dessa kom perfekt i tid ~ just när mitt andra serum tagit slut! Tack Kicks för en jätterolig överraskning och tack för förtroendet 🙏🏻 Om förpackningen: Läcker avskalad design, jag gillar det i all sin enkelhet 🎀 Jag tilltalas också av kapslarna som påminner mig om Elizabeth Ardens kapslar som jag haft förut. Kapslarna kommer i en fin glasburk som man gärna låter stå framme. 💕 Innehållet i kapseln kommer ut i en smooth, smörig formula som jag fullkomligt älskar 🥰 Doften är diskret. Innehållet i kapseln ser först väldigt lite ut och jag undrade om det skulle räcka ~ men eftersom den är så smörig i konsistensen så är det inga problem att få den att räcka till hela ansiktet. Jag har använt denna en gång om dagen, på kvällen, men fick vänja in huden genom att först använda den ett par tre gånger i veckan. Man vill ju vara rädd om sin hud 🥰 På grund av att den är väldigt smörig i konsistensen så hade inte jag använt denna på morgonen, tror det är svårt att sminka sig över detta serum eftersom det tar ett bra tag innan det sjunker in i huden 💕 Efter att ha använt denna i några veckor så kan jag känna att huden är mer jämn än innan och också att fina linjer minskat något, även om jag såklart förstår att det tar längre tid än några veckor att verkligen utvärdera en produkt! Men jag tycker sammanfattningsvis att detta är en väldigt skön produkt att använda som jag även känner ger resultat! Kommer garanterat att fortsätta använda denna 💖 tack för förtroendet att få prova på dessa härliga kapslar!

A-Vitamin 0,30% - Capsules 60 pcs
Ecooking
A-Vitamin 0,30% - Capsules 60 pcs
Fortsätt utforska gemenskapen!