Jag fick möjlighet att testa den här ögonserumen i 2–3 veckor och är positivt överraskad! ✨
Jag gillar verkligen förpackningen och framför allt hur enkel produkten är att använda. Den metalliska rollern känns väldigt behaglig och svalkande på huden och hjälper till att minska svullnad på morgonen. Man känner direkt att huden runt ögonen blir piggare och lite mer uppstramad vid appliceringen.
Jag kan inte säga att jag har märkt några superdramatiska förändringar efter 2–3 veckors användning, men samtidigt har jag inte heller några större problem med huden runt ögonen. För mig är den största fördelen den härliga, uppiggande känslan och att huden känns fräschare och mer återfuktad.
Serumen är dessutom behaglig att använda och har ingen stark doft, vilket jag verkligen uppskattar. 🌿
Jag skulle absolut rekommendera den till dig som redan tycker om att använda ögonkrämer eller produkter med roller och vill ha något som känns svalkande och uppiggande i vardagen. Men något mirakel ska man kanske inte förvänta sig 😁 precis som med de flesta andra hudvårdsprodukter. ❤️