/ ✨️ Ralph Lauren Ralph's club New York edp ✨️ Jag gav
Beauty Tester
Sofia
Beauty Pro
18/08/25-21:06
✨️ Ralph Lauren Ralph's club New York edp ✨️ Jag gav parfymen till min lillebror eftersom jag sällan tycker att herrparfymer passar mig, men jag har dels provdoftat på papperssticka, dels varit med första gången min bror testade den för att se hur den presterar ute i det vilda. Så vi har hjälpts åt att recensera! 😃 Doft och hållbarhet Svartvinbärsnoten är väldigt tydlig i öppningen och både jag och brorsan utbrast att doften var bekant. Det är en nostalgisk doft, "svarta vingummin och violpistoler" konstaterade min bror. 😄 Men den är absolut inte för söt eller godisaktig, utan perfekt balanserat med bland annat örtig lavendel, ljust trä och varm vanilj. Fresh spicy beskriver doften väldigt bra. Jag kände doften tydligt när jag stod ett par meter ifrån min bror, efter typ två spray en halvtimme tidigare. En riktigt god doft som enligt mig doftar mycket, men ändå inte starkt så där så att man kvävs. Under dagen träder basnoterna fram mer och brorsan tyckte att den blev ännu godare då. "Jag upplever det som att parfymen går från en väldigt ungdomlig, fräsch (nästan godisaktig) doft och utvecklas till en ganska mogen, lugnande, fräsch doft under dagen. Tycker den håller bra över dagen också!" En liten side note: När min bror testade parfymen första gången så var även vår moster och kusin med och höll med om att det var en riktigt trevlig doft. Så den är godkänd av två kvinnor, 54 och 33 år, och två män, 30 och 16 år, alla doftkänsliga och petiga. 😄 Flaskan Riktigt snygg och elegant flaska! Korken viker man liksom åt sidan istället för att plocka av den helt, vilket jag tycker ser lyxigt ut, men det är även praktiskt. Dels kan man öppna och spraya lätt med bara en hand, dels är det ytterst liten risk att korken ramlar av i väskan eller necessären och det sprutar parfym på alla ens grejer (min bror hade haft en sån incident med en annan parfym haha). Flaskan påminner om en blandning av en zippotändare och en fickplunta. Snygg och unik design, jag har i alla fall aldrig sett en parfym med sån design förut. Det enda jag kan komma på som vissa nog skulle ogilla är att det blir fingeravtryck, som det alltid blir på såna där kromade ytor. Pris 60 ml – 1270 kr 110 ml – 1884 kr Inte dyrare än andra populära designerparfymer. Jag skulle helt klart köpa om en parfym jag tycker så mycket om till detta pris. Betyg Både jag och brorsan ger den 5 av 5 möjliga – en riktig fullträff! 🏆 Långt över förväntan, så jag är glad att jag ansökte och blev utvald trots att det är en herrparfym jag själv inte skulle bära. 😊
Ralph's Club New York EdP 110 ml
Ralph Lauren
Ralph's Club New York EdP 110 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!